29 Kasım 2008 Cumartesi

CİCİ DOLAP KULPLARI

Defne'ye kıyafet dolabı yaptırmaya karar verdiğimizde mobilyacımızın her zaman ki gibi klasik ve standart kulplardan kullanacağından emindim.İşini çok beğeniyorum ama kulplar konusunda hiç anlaşamıyoruz. :))


Duyuşenle yaptığımız ufak bir mobilya aksesuarı turunda bu kulpları keşfettik.Hepsi birbirinden şirindi.Ben şu saçı iki kuyruk büyük suratlı kızları seçtim.Hepsini farklı renkte aldım.Dolap çok şık ve farklı oldu.Maliyette çok az değişti.
Kendi tarzını yaratmak isteyen arkadaşlara duyurulur....

3 yorum:

zehra dedi ki...

ay cok sık bu kulplar kesınlıkle bayıldım bu arada sızın secımınız cok guzel kesınlıkle

gülbahar dedi ki...

merhaba,
İnternette dolap kulpları ararken sizin sitenizle tanıştım ve çpk beğendim. Çocuk odası kulpları çok şirin. İnternette aradım ama bulamadım. acaba bu kulpları nerede bulabilirim?

MAVİ VE PORTAKAL dedi ki...

merhaba gülbahar hanım:ben tekirdağ da oturuyorum.bu kulpları burda çağdaş mobilyadan buldum.ama eminim sizin oturduğunuz yerde de mobilya imalatı yapıp malzemelerini satan yerlerde vardır.